IT Contractor --- Manager --- Implementer & Advisor

شبکه های کامپیوتری محلی و راه دور

IT Contractor --- Manager --- Implementer & Advisor

شبکه های کامپیوتری محلی و راه دور

استراتژی در زندگی

اصولاْ بنده معتقد هستم که همه انسانها برای موفق شدن در زندگی نیازمند تعیین خط مشی هاو مسیر های نیل به اهداف بلند مدت در زندگی هستند تا با ترسیم برنامه ذهنی برای نیل به این اهداف اول از آشفتگی و دلسردی نجات پیدا کنند و دوم از بیهوده زیستن که به نظر من آفتی در زندگی اولاتر از آن نیست بر حذر باشند.

بنده به شخصه دارای الگوها و راهبرانی در زندگی هستم که از آن میان ارادت والایی به دکتر علی شریعتی دارم.به عقیده من دکتر با درک صحیح از اوضاع وقت جهان و مملکت خویش توانسته جملات و آموزه های فراوانی را از خودش به یادگار بگذارد و از همین مجال استفاده می کنم و یکی از برگهای زرین جملاتش را که میتواند راه گشا و سرمنزل زندگی اکثریت قریب به اتفاق ما باشد(البته باز هم به عقیده اینجانب)برای استفاده قرار می دهم.باشد که موثر واقع گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد